XII http://www.youtube.com/v/VeZ-nW9x0-4>http://www.youtube.com/v/VeZ-nW9x0-4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **peh bea 6600 vardı ozaman...:D**
Curcuna Adam kazınmış resmen. Niye uçmaya çalışıyosun ki kuşmusun sen. Farketmeden yazdığım kafiyeli cümleler çıldırtacak beni :o
.Hakan. daha önce youtube da seyretmiştim vay be demek scn den birininmiş:D hangisin sen daha doğrusu orda var msın?
XII Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at daha önce youtube da seyretmiştim vay be demek scn den birininmiş:D hangisin sen daha doğrusu orda var msın? Yok bunu ben çekmiştim 5,6 yıl oldu ztn..peh bea özledim şimdi lisemi:D