Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: hakan01 Pes 2008 Banka Asya Ligi Yaması Ne Zaman Çıkacak?? Arkadaşlar!!!! Birileri yaptığı zaman.
cjackson arkadaslar GKAN'ın yamasın da olacak ve PC'si bakımdan yakında dönüomuş ve çalışmalara devam edip yamayı tamamlıyacak :D
Vortex yama var zaten linki burda ALINTDIR http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=103351&pagenumber=1&perpage=10