Selamlar.Bu fifanın yaptığı yamaları aklım almıyor yada ben bi yanlışlık yapıyorum.1.ci resmi yamada bi çok eksik futbolcu oyuna dahil oluyordu.o tamam.1 ci yamayı devreye sokuyosun 2 ciyi yükleyince 1 ci yamadaki yüklenen oyuncular kayboluyor.3 cü yamayı yüklüyosun bi çok eksik oyuncu ve transferler gerçekleşiyor ama 1 ci yamadaki oyuncular gene yok.insanın şevki kaçıyor.eksik gedik oynamak istemiyosun.neden toplu halde eksiksiz bi yama yapmazlar anlamam.
eğer bi bilen ve eksiksiz yüklemeyi beceren varsa lütfen bana anlatsın