arkadaşlar internete zar zor giriyorum sürekli sunucu bulunamadı(sayfa görüntülenemiyor) diyip duruyor virüs den mi kaynaklanıyor bilgisayarımda eset nod 32 ve ad-aware 2007 var ,bağlantıda hiç bir problem yok adsl nin tüm ışıkları yanıyor ama internete zar zor giriyorum siteleri çok zor açıyor veya hiç açmıyor lütfen yardım edin