AmAstasiA arkadaşlar ben pes 2008 için çözünürlük yaması indirdim burdan; http://soccercenter.net/forum/konu/100404/Pro-Evolution-Soccer-2008-Cozunurluk-Yamalari-Burada- sonra dosyanın içinden çıkan settingsi diğer settingsle değiştirdim ama şunları; - 1152x864 - 1360x768 - 1440x900 - 1680x1050 - 1920x1200 bi türlü bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz?yine aynı oluyo en fazla (1280,1024) oluyo
Vortex Kitserver'ı yüklediysen içinde LodCFG diye bir dosya var ona tıkla custom resoluiton kısmını işaretle oraya yaz coznurluğunu istediğin çözünürlüğü ayarla yazarak sayı olarak
AmAstasiA abi sanırım monitörler alakalı bişey neyse halletim ben onu yardımların için çok saol bişey daha sorucam daha önce konusunu açtım ama cevap veren olmadı bende cs.img klasörü yktu sonra cv_0 ı kopyaladım cs.img olarak deiştirip attım img klasörüne sonra mster lige girmeyi denedim fakat girmedi bekletti bekletti girmedi ne yapmam lazım
Vortex cs.img dosyası seslerin bulundugu dosya değilmi önu bence en baştan bul ve yükle öyle olmaz esas cs.imgyi yükle bence Monitörün markası ne_ ve en yukek cozunurluk sende
AmAstasiA master lig sorunu düzelirmi en baştan bulsam cs.img yi? abi bide mönitörün tam olarak özelliklerine nerden bakılıyo tam olarak bilmiyorum özelliklerinide benimkinin