valla böle bi yama yok sanırsam ama inşallah çıkar ama konaminin bunu çıkaracağını sanmıyorum ama stadyum çalışması yapan arkadaşlar tribünlerre seyirci resimleri koysa çok iyiy olur ama bilmem olur mu??ne kadar kötü olsada kardır gibime geliyo:):):):):)