İşlemciye, ekran kartına overclock vs denediysen iptal et.
Ekran kartının sürücüsünü kaldır.En güncel yeni sürücüyü yükle..
Calalyst te değişik ayarlar dene.
Bir de PES2008, sistemin kaynaklarını son derece zorlayan bir oyun.Oyuna girmeden evvel arka planda başka bir hizmet vs çalışmasın..
Görev yöneticisine baktığında max 18-20 işlem olacak.Gereksiz olanları sonlandır.
Bir de diretcx9.0c, bunu da yeniden yükle. dxwebsetup olanı..
Yenileme hızından sorun olabilir.Mesela 1024x768 75hZ e ayarlıyoruz ama oyunda bu değişiyor, 60hz oluyor.
ATI kontrol panelinde yenilene hızını sabitleme var mıdır bilemiyorum.Oyundaki ayarladığın çözünürlük ne ise o çözünürlüğe göre de masaüstünde kullandığın yenileme hızını ayarla.
Ya da ;
Baslat/Çalıştır a "dxdiag" yazıp enter a bas.
Üstte "Daha fazla yardım" dan "Geçersiz kılma değerine" girip hangi yenileme hızına sabitlemek istiyorsan onu yaz.
75Hz öneririm.
Kasa içi hava akışı sağlıklı olsun.Oyun sistemi fazlaca zorluyor.Güç kaynağında ve soğutmada sorun yaşamadığına emin olman gerek.