Arkadaşlar pes 2008 low da çok iyi donma kasma yok,gel gelelim mediumda oynadığım zaman acayip fazlalıkta kasma ve donma oluyor hiç oynuyamıyorum.Sizlere soracağım soru ise:
Sistem öz.liklerimden mi kaynaklanıyor,Yoksa oyun settinginden mi ?
Pentium 4 ( 2.4 )Ghz
GeForce 128 Mb Fx 5200
1 GB yaktım yakında tekrar alıcam şuan 256 mb kullanıyor
Mercury anakart
Not:Sitemimimin çok düşük olduğunu kabul ediliyorum ama öyle hissediyorum ki az sıksam 1 gb ramda mediumda oynuyacağımı düşünüyorum
1 gb kingston ram alacam bu hafta,
1gb ram ve 128 mb geforce ekran kartıyla sizce meduimda kasma ve donmadfan oynuyabilirmiyim.
Çünki Low da hiç bir zevki çıkmıyor oyunun.
İlginiz ve düşünceleriniz için şimdiden teşekkürler..! iyi forumlar.......