agitov3301 Şut gücünü ayarladıktan sonra 'Down' yani aşağı tuşuna basman yeterli olacak bunu kornen kullanırkende yapabilirsin ön direğe yerden sert atabilirsin.Pes 06 da böyle idi , pes 2008 de denemedim ama yine böyle olsa gerek!
nihatkaracayli Orjinal Mesajı Yazan: agitov3301 Şut gücünü ayarladıktan sonra 'Down' yani aşağı tuşuna basman yeterli olacak bunu kornen kullanırkende yapabilirsin ön direğe yerden sert atabilirsin.Pes 06 da böyle idi , pes 2008 de denemedim ama yine böyle olsa gerek! Verdiğin bilgi için teşekkür ederim deneyeceğim.
agitov3301 Orjinal Mesajı Yazan: nihatkaracayli Orjinal Mesajı Yazan: agitov3301 Şut gücünü ayarladıktan sonra 'Down' yani aşağı tuşuna basman yeterli olacak bunu kornen kullanırkende yapabilirsin ön direğe yerden sert atabilirsin.Pes 06 da böyle idi , pes 2008 de denemedim ama yine böyle olsa gerek! Verdiğin bilgi için teşekkür ederim deneyeceğim. Ne demek abi, ben tşk ederim, İnş olmuştur , İyi forumlar......
Darkmute "aşağı" tuşuna basarken ORTA açma tuşuna bascaksın (bu frikik kullanırken).Roberto Carlos'ta bayağı kullanışlı oluyor :D