En iyi çözünürlük yaması diye birşey olmaz.Oyuna, ekran karıtı ve monitöre göre uygun çözünürlük vardır.Bunu seçersin.Oyunlarda çözünürlükler yükseldikçe, ekran kartında bellek ihtiyacı artar.Kart bunu karşılayamaz ise performans düşüşü meydana gelir.Çok yüksek çözünürlüklere ayarlamana gerek yok.1024*768 ile 1280*1024 arası yeterlidir.
Çnzünürlük yaması diye geçen settings dosyaları oyuna hiçbir fayda sağlamamakta.Orjinal settings dosyasını kullanmanı tavsiye ederim her zaman.