furkan_2280 Arkadaşlar TSL 1.0 yamasını indirmiştim.saves klasörüne PES2008_EDIT01 diye bir klasör atmıştım.Onun üzerine yanlışlıkla başka bişi yükledim.Oyuncu isimleri falan bozuldu.Bana onu yollayabilirmisiniz?