yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Takma kafana ikinci maç 2-0 alır geçersin;) usttekı msj her seyı anlatıyo:D :D:)
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Takma kafana ikinci maç 2-0 alır geçersin;) usttekı msj her seyı anlatıyo:D :D:) öhöhöhöhöhöh bu kadar da ileri görüşlü olunmazki canım:D Manu'yu iyi tanırım bilirsin;) Kanatları durdurman lazım;)
yasinmutti ıngılızler mı? yoksa ıspanyollar mı? lavezzi:) lıgde galıbız spanısh cup barcanın:P yorum yok puan tablosu manuyu tanıyalım öhöhöhöhöhöh bu kadar da ileri görüşlü olunmazki canım:D Manu'yu iyi tanırım bilirsin;) Kanatları durdurman lazım;) ???????fulham lıder????
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ronaldo yok:confused: O zaman Rooney'i durdur:D tevez de cabası :D 22 gol atmıs :D :P
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ronaldo yok:confused: O zaman Rooney'i durdur:D tevez de cabası :D 22 gol atmıs :D :P malesef durduramadım ama 2. macıda da var:) tarık 2.mac ıcın skor sole:D:D:D:D:D
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ronaldo yok:confused: O zaman Rooney'i durdur:D tevez de cabası :D 22 gol atmıs :D :P malesef durduramadım ama 2. macıda da var:) tarık 2.mac ıcın skor sole:D:D:D:D:D kesinlikle hadi bakalım senden zafer bekliyoruz...
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ Valencia gol gol gol valencia gol gol gol hadi yenelim 2. maçı ve fulham mı?:D hehe evet fulham isi garip olmus :D
yasinmutti lıgden umıdı kestık ama.. ıste gercek valencıa (man utd yı mestella nın cımlerıne gomuyor adeta:) ) valencia taraftarı mutlu huzurlu:) ve fınaldekı rakıp real
yasinmutti ve yonetım bu muthıs zaferden sonra bombayı patlatıyor ve dunyaca yıldız :) 2 defa yılın futbolcusu secılmıs bır futbolcuyla anlasmısıtır. sozlesme 1 hazıran 2014 tarıhınde ımzalanackatır
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ adı ne peki:d sezon sonu gorursun:P:D Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Bence Messi . Bu arada tebrikler. saolasın
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster İyi Wallla Güzel Gidiyorsun... eyw 2 galıbyet:P ıste ppuan tablosu sunu solemelıyımkı galıba sampıyonluga havlu attık:) barcanın puan kaybı cok zor neyse cl var artıkın tek hedefımız:)
Ottoman Eksik maçını yenersen **Barcelona'yla aranda 3 puan kalcak.Real Madrid'i** geçeceksin .O yüzden eksik maçını mutlaka kazanman lazım.Diğer maçların güzel.