Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95
paran oluca trabzondaki sarı yı brescia ya al;)
:)onu klubu satsam alamam be:)hmde gelmeskı klubun fınansı batmış durumda kımse gelmıyor transfer yapamıyorum en yuksek maaş butcesı78 bın o parayada kımse gelmıyo:)dogal olaraktan transfer hayal:) ama bı daha sezona inş duzeltırsek ıı ısımler alabılırım:)
Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Büyük Takımlardan Çok Fark Yiyorsun:S
napalım takım standartların baya altında olunca sonu boyle oluyor:)