Serkan çalığı yaptım yorumları bekliyorum....
azçık burnunu aşağı indir resmin hiç video izlemedinmi ben isledim ama yürek yok yapmıyorum
o-edit'le hiç çalışmamamışın. biraz o-edit'i kullan.
**o ne surat öLe....70 yaşında qbi duruyo....kırışıK:D**
abi biraz o editle uğraş biraz oynamalar yaparsan düzelir
YHA KARDEŞ RESİM KÖTÜ OLDUĞU İÇİN FACE DÜZELMİYOR
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: