arkadaşlar bende pes 2008 in kurulu olduğu yerdeki img dosyası içinde cs.img yoktu konu açtım ve cv_0.img yi kopyalayıp adını değiştirip cs.img olarak img dosyasının içine kaydet dediler bende yaptım ama master lige giremiyorum yani tam giricem altta bekletiyo pes 2008 yazan(baloncuklar çıkan yerde)bekletiyo devam ediyo ama bi türlü bitmiyo giremiyorum ne yapmam lazım(pesturka 08 yüklü)