AmAstasiA arkadaşlar sölediğim gibi pes 2008 de çim seçemiyorum bu lowda oynamamdanmı kaynaklanıyo yoksa yapmam gereken başka bişeymi var eğer lowda oynamamdan kaynaklanıyosa bunun bir çözümü yokmu?(dediğim gibi lowda oynuyorum)
ROBERTO.CARLOS **arkadaşım bendede öleydi yeni kart aldım sorunu çözdüm senin ekran kartı malsef oyunu kaldırmıyo yeni al**