C.R7 1. Kimya (İlk Dönem 2 Geldi , Benim bu dersi sevmemin nedeni zor oldugundan) 2. Fizik (İlk Dönem 4 Geldi , Benim bu dersi sevmemin nedeni kolay oldugundan) 3. Matematik (İlk Dönem 5 Geldi , Benim bu dersi sevmemin nedeni çok kolay oldugundan)
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 3. Matematik (İlk Dönem 5 Geldi , Benim bu dersi sevmemin nedeni çok kolay oldugundan) :D:D:D Bana da çok kolay geliyor, ama ben seviyorum.
Ottoman Beden( Çok kolay olduğundan) Fizik(hoca derste uyumama izin verdiğinden) Matematik( Hoca rizeli olduğundan)
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 3. Matematik (İlk Dönem 5 Geldi , Benim bu dersi sevmemin nedeni çok kolay oldugundan) :D:D:D Bana da çok kolay geliyor, ama ben seviyorum. Oda seviyormuş ztn :o "Ama ben seviyorum" yazmana gerek yoktu.
TuNdRaLoWeR 1.)Fizik-->Küfürbaz adamın teki:D Derste bile ediyor.Çok matrak geçiyor adamın dersleri 2.)Edebiyat-->Çok bilinçliyimdir bu derste. 3.)Dil ve anlatım-->Edebiyatın tıpkısının aynısının benzeridir:D
Cesc Video dersleri. Hem hocamız olan bayan sevimli ve neşeli biri, hem de senenin tüm derslerinde uyusamda kaybedeceğim birşeyin olmaması. Ve üstüne izlediğimiz birsürü film de var:)
Venom Language, Skills -> Sevmek zorundayım çünkü başka ders yok :) Bu Pazartesi'den itibaren her Pazartesi bölümlerimize gidip 1 saat ders işleyecekmişiz. İlk dersimiz Management, bakalım nasıl geçecek:)
ROBERTO.CARLOS **en güzel bence beden dersi 2 ders hoca serbest bırakıyo bizde maç yapıyoruz 80 dakika süper oluyo**