Cod ve Pes'i bu şekilde çalıştırabiliyorum fakat Crysis'i yapamadım.
Yapamazsın, çükkü her oyun ve programda bu olay olacak diye birşey yok.
Bazı ounları D: ye de yüklesen sistemin yüklü olduğu bölümde, sistem dosyalarında uzantıları, dosyaları oluyor.Bu yüzden her oyunu D: de 2. bir defa yüklemeden çalıştıramazsın.Crysis oyununu malesef yüklemen gerekiyor.DVDsi de yoksa artık bir şekilde bulman lazım.