akin_soner arkadaslar, ben siteden fifa 08 yukledim, ama online oynayamiyorum, bi dosyami ne eksik diyor, ne yapmam gerek? herseyin cozumu bulunurken, bu cozumsuz kalmaz herhal? tesekkurler saygilarimla