gokhan10059106 ya arkadaşlar ankada da ekran kartımı satabileceğim bi yer varmı özellikle kızılay da olursa çok güzel olur.. bu arada ekran kartım da fx 5500 aşağı yukarı kaça vereyim sizce bi yorum yapın çok acil