FiFaMania14 Arkadaşlar ben fenerbahçeyle kariyere başladım ve 2.sezonumu oynuyorum.İlk sezon kullandığım taktik artık bi işe yaramıyor sizden kadroma uygun bir taktik söylemenizi istiyorum.