bandobras kardeşim oyunu bende oynadım JERSUALEM bölümünde çöküyor...birde oyun daha çıkmadı aksine ertelendi:D
hazardogan oyun çıktı cdsini aldım ama yüklemeyle ufak bi sorunum var bu oyunun cdsi olan arkadaşlar bana ulaşabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: hazardogan oyun çıktı cdsini aldım ama yüklemeyle ufak bi sorunum var bu oyunun cdsi olan arkadaşlar bana ulaşabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler sorun yaşaman doğal çünkü oyun daha çıkmadı o gördüğün BETA ve UBISOFT yayınlamadı oyunu yüklesen bile bir müddet sonra yine çökecek Saygılar...
Cr9 Orjinal Mesajı Yazan: uA_bAtuhAnry bi kaç tane ss koysana ya ii olur:D merk ttim şimdi Evet ss yokmu yaw
bandobras setup ekranından koydum.....oyundan isterseniz öbür arkadaşa söyleyin oyunu sildim çünkü...:) Çok kasıyordu:D
ERNESTE ii çıkmadıdı zaten introsuda şöle ubisoftfalan filan yazıo oyuna giriorum 4ssaaten sonra atıo
_AYDIN_ arkadaslar assassins creed oyununda bir bolumde bir tane adam ve bir tane kadın var. bunlar konusuyor ve kadın ayrılıyor. daha sonra adam surekli aynı yerde dolasıyor. onu takip edeiyorum ama surekli aynı yerde donup duruyor. yardım eder misiniz? simdiden tesekkurlerimi sunarım
FJL bence adamı bide baya uzaktan ve görünmeden takip et, belki adam bilerek yapıyordur... birde bunu dene ama hiç emin değilim...
ONIIMA o adamı ya dovecen yada cantasını alacan optıons dan yapman gerekene bak birde o oyunda halk ve askerler türk minarelerde ve kalelerde türk bayragı var vede yırtık pırtık ayrıca bazen türkçe konusmalar duyailirsin ben bayragımızı gördüğümde ve öldürdügüm askerler türkçe konusunca bıraktım oyunu attım çöpe
_AYDIN_ arkadaslar birde oyun surkli olarak bazı yerlere geldigimde kilitleniyor. oyun orjinal degil. cunku ben ozbekistanda yasıyorum. burada neredeyse her oyun korsan. bu arada o bolumu gectim saolun.