andylarkin arkadaşlar bir sorum var pes 2008 için 1.30 yaması çıkacakmı ve oyuna bundesliga'yı ekleyen bir option files varmı? cevaplar için şimdiden teşekkürler
wolkie00 beyler konu hakkında bilgiliyseniz cevap yazın.. gereksiz msj yazmayın... arkadaşım 1.30 ps 3 için çıktı bildiğim kadarıyla anack pc için çıkacak mı kesin bişey yok.. ama çıkması gerek.. ikinci soruna gelince neredeyse bütün option file lar bundesligayı ekliyo zaten biraz araştırırsan bulursun...
andylarkin Orjinal Mesajı Yazan: wolkie00 beyler konu hakkında bilgiliyseniz cevap yazın.. gereksiz msj yazmayın... arkadaşım 1.30 ps 3 için çıktı bildiğim kadarıyla anack pc için çıkacak mı kesin bişey yok.. ama çıkması gerek.. ikinci soruna gelince neredeyse bütün option file lar bundesligayı ekliyo zaten biraz araştırırsan bulursun... öncelikle teşekkür ediyorum sana dostum yalnız bundesliga ekleyen opt files'lar oyunun dilinide almanca yapıyor.
andylarkin Orjinal Mesajı Yazan: Deathly Hallow benim bildiğim oyunun dilini rv_g doyası yapar yani inanamıyorsan bul bi tane bundesliga opt. file dene yani opt. files'ı değiştirince deişiyor yalan söyleyecek halim yok.
wolkie00 sen hangi liglerin olmasını istiyosun .. önce onu belirt ona göre yarmıcı olmaya çalışalım... yani hem türkiye ligi hem de bundesliga mı olsun istiyosun yoksa tüm ligler normal kalsın ekstradan bundesliga gelsin mi istiyosun yada bundesliga ghollanda liginin üzerine gelsin mi istiyosun... :)
andylarkin arkadaşlar kendi istediğim gibi bir yama buldum sadece bundesliga'yı değil oyunda olmayan bir kaç büyük dünya kulübünü daha ekleyen güzel bir yama isteyen olursa link verebilirim.
wolkie00 eee e duruyosun o zaman ver linkini de bizde yararlanalım :)) ama eğer hangi ligler ve farklı olarak hangi takımlar var onu da belirtirsen tadından yenmez :)