crdsa Ben aslında top ayakten olmaz demek istedim, koşmalısınız der gibi anlaşıldı galiba. Yürüyerek de olabilir, ama ayaktan açınca olması ihtimali daha yüksek sanki.
RuBeLLiOuS ya siz eminmisiniz bunun winning eleven-pes 2007 de olduğuna yapamadığım hareket yoktur bu olmuyor :D
bulkane İlk iletiden itibaren konuyu okumuyorsun sanırım.İndirecek birşey yok.Oyundaki bir şut tekniğinin nasıl daha iyi ayarlandığı ile ilgili bir konudur bu.