CT25 Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95 lig de kötü ama avrupada 4-0 5-0 yeniyosun Ne diyim tebrikler ligde kötümü daha iyisi nasıl oluyo namağlubum en az gol yiyen takımım en çok gol atan takımım sen sadece son sayfadaki sslere bakıp yorumladın sanırım neyse saygı duyarım...( ligde şampiyonlar ligi öncesi as oyuncuları dinlendiriyorum nice maçında neredeyse maçı veriyordum sonradan oyuncu değişikliği ve biraz daha atakla golü bulduk diğerinide zaten yapılan ortaya ters vurarak kendi kalesine attılar :) )
CT25 Son Oynanan Maçlar Şampiyonlar Liginde Gruptan Lider Çıkan Lyon Palermo Karşısında 6'da 6 Yapmayı Başardı! Herkez büyük bi heyecanla kuraların çekilmesini bekliyor...
CT25 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Harika gidiyorsun teşekkürler tarık kardeş saol... Ve CL'de Rakip Porto! Eşleşmeler çok iyi güçlü rakipler çoğunlukla birbirine düştü.Hedef FinaL!
CT25 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Son maçın ss ini 2 kez koymuşsun. Çok güzel gidiyorsun. düzelttim tarık kusura bakma 27 maçlık rekorun ss'si olması gerekiyodu karıştırmışım neyse daha sonra koyarım şimdi çıkmam lazım rekor 27 maç yenilmezlik rekorudur. :)
CT25 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ben Manu'da en fazla 68 maç yenilmemiştim:eek: :D Güzel başarı Tarık Yeni hedefim 69 maç :)
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ben Manu'da en fazla 68 maç yenilmemiştim:eek: :D Güzel başarı Tarık Yeni hedefim 69 maç :) İnşallah
CT25 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Çok iyi gidiyorsun.Tebrikler. sağol tarık bu arada rekor 32 oldu yaklaşıyorum yavaş yavaş :) bu ara takımın biraz formu düştü :( bişeyler yapmam lazım
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Çok iyi gidiyorsun.Tebrikler. sağol tarık bu arada rekor 32 oldu yaklaşıyorum yavaş yavaş :) bu ara takımın biraz formu düştü :( bişeyler yapmam lazım antreman programının agırlıgını biraz düşürmeyi deneyebilrsin muhetemelen yorgunluktandır düşüşün ;)
CT25 Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Çok iyi gidiyorsun.Tebrikler. sağol tarık bu arada rekor 32 oldu yaklaşıyorum yavaş yavaş :) bu ara takımın biraz formu düştü :( bişeyler yapmam lazım antreman programının agırlıgını biraz düşürmeyi deneyebilrsin muhetemelen yorgunluktandır düşüşün ;) öneri için teşekkürler ali hemen ayarlıyorum sağol
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx öneri için teşekkürler ali hemen ayarlıyorum sağol rica ederim umarım isine yarar ;)