Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
bence satmamalısın yaşı henüz 21 ve bunun cok misilleri sana ileride teklif edilecektir diye düsünüyorum...
çok iyi düşünüyosun loginfailed ama kulüp teklifi kabul etti menez imza attı :(
Birazdan 08-09 sezonu kadrosu ve transferleri , hazırlık maçları ve France Champiyons Trophy maçının ss'lerini koyuyorum bekleyin bomba transferler var :) menez'in gitmesine yinede üzüldüm :(
hmm bende üzüldüm ama takma kafana ... sana benden bir öneri Defouer ( yanlıs yazmıs olabilirim belcikalı bi hucüm oyuncusu...)
bu menezin yerini doldurabilir...Ha bir de Agbonlahor'u alabiliyorsan almalısın bence ...
( bu arada isim var bu nedenler yarın bakabilecegim ssler'e fln hadi iyi aksamlar... )