AmAstasiA arkadaşlar benim bilgisayarımın özellikleri yüüzünden pes 2008 i lowda oynamak zorundayım ne yedek kulübesi nede seyirciler gözüküyor bunu düzeltebilecek ne biliym azıcıkta olsa düzeltcek bi yama yokmu illaki vardır ya çok aradım bulamadım oyun çok zevksiz:(
bulkane FIFA da oluyordu öyle detay ile ilgili yama.Ama PES te malesef henüz o tür birşey göremedik.Yok arkadaşım.
cr_7_fb_33 bn bi yerde okudum kitserverin yeni versiyonu çıkacak stad eklencek çimler olcak en can alıcı kısım HAREKETSİZ TARAFTAR OLACAK sabırsızlıkla bekliyoz yenii kit server ı
AmAstasiA bide bu lowda oynayınca gündüz felan yapıyosun ya hiç gündüz güneşliyle alakası yok gece gibi hiç ışık yok
komolo Ati 9550 /1050 Series Bi EkranKartı Al 2. El Olsada Olur Ucuz Zaten Çatır Çatır Oyna Mediumda 1280 .1024 oynuyorum 0 Kasma
ERNESTE arkadaşım sakın ati alıyım dem n vidia al tüm oyunların ekran kartı sponsor mudur nedir işte nvdia nın gforce 8600 gt ve üstü her oyunu kabul eder bide fx sersini alma sorunludu
hhyx Orjinal Mesajı Yazan: komolo Ati 9550 /1050 Series Bi EkranKartı Al 2. El Olsada Olur Ucuz Zaten Çatır Çatır Oyna Mediumda 1280 .1024 oynuyorum 0 Kasma bende de aynı ekran karı 1.5 gb ram var. ama 1280.1024 oynayınca ara videolar çok yavaş .gıcık ediyor adamı .sen de nasıl