1.dericia abi bak oyunu kurduğun yerde örneğin c\programfiles\konami\pes 2008 in içinde settings adlı bi dosya var onu açıyoruz
2.açtığımızda sırasıyla"display configuration,keyboard,controller,online"sekmeleri var keyboard sekmesine tıkla
3.sonra karşımıza kol ortada joyistick resmi geliyor yanındada tuşlar orda sarı yuvarlak içinde "y" var o ara pası o sarı "y"ye tam üzerine tıklarsan push any button diyecek ve o sırada hangi tuşu arapası yapmak istiyosan tıkla
4.yukarı aşağı hızlı koşma felan zaten ayarlı o yüzden onları sölemiyorum neyse mavi yuvarlak içinde x ise şut onun üzerine tıkla şutu hangi tuş yapmak istiyosan o tuşa tıkla
diğerlerindede aynı şeyi yap (yeşil yuvarlak içinde a pas,kırmızı yuvarlak içinde b orta açma)
yapamassan sor inşallah yardımcı olabilmişimdir