**Yeter artık ama ya yaptığın her iş herşey çalıntı bu formaların hepsi gamingaccesde yabancılar tarafından yapıldı sen bizi enayimi sanıyorsun.**
2-Şimdi çalıntı deil diycen o zaman psd dosyasını at bakim yaptığın çizimleri görelim.
3-çalarkende yanlış çalmışsın oyuna atılcak formalar "JPEG" olarak kaydedilmez "PNG" olarak kaydedilir..
4-Bu forumda 1-2 kere banlandın yine çalıyorsun yine saçma sapan işler yapıyorsun