By Seco Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 Gs biraz kötü oldu ama EE niye yorum yoooooooooook Ben okadar uğraşıyım siz bir yorum bile yazmıyonuz. Gs nin kötü olduğu doğru. Çünki sadece GS değil hepsi kötü ama yanlış anlama photoshopla yap şunları. Çok Flod yapıyorsun .
FIFACI_09 arkadaş photosho serial felan istiyor buldum seriali phone falan dio ben o adamlara phone vermem.GIMP le ilgili bişiler öğrendim artık beyazlık yok. yaptıklarım daha iyi olacak.Komple Tsl Ve Bank asya 1 e yapıyım ışıklı pano falan yapacam.flood yok artık
Castiello _Lost Bilader kendi pazu bandlarını kendin yap. benimkilerden uyarlama :mad: :mad: :mad: Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 TSL: Senin TSL pazu bandın benim kendi kafamdan yaptığım pazu bandına ne kadar benziyor öyle :mad: :mad: :mad: http://soccercenter.net/forum/konu/102482/pn/1/pp/10/sm/1166084
FIFACI_09 yoo fark var ve aklıma bu geldi bende böle yaptım 1.Benim logo üstte 2.yazım daha minik 3.benim ki mavi seninki koyu lacivert. 4.benimki kabarık değil senin biraz daha kabarık
Abel Luis Da Silva Costa Xavier Çok güzelleR eline sağlık... Futbol Ateşi yaması bitince FIFA 08 oynıcam..PCde yuklu ama oynamıyorm.. Fenerbahçe Kaptanlık PAZUBANDI güzel...===K=== olanı MUTHIŞŞ
FIFACI_09 Tüm tsl takımlarını yaptım upload ettim buyrun: ankaragücü: http://img525.imageshack.us/img525/6431/ankaragcdc0.png ankaraspor: http://img525.imageshack.us/img525/4361/ankarasphr4.png gaziantep: http://img526.imageshack.us/img526/1536/antepwq9.png bursa: http://img148.imageshack.us/img148/7411/bursaag9.png denizli: http://img329.imageshack.us/img329/7852/denizlinq8.png gençlerbirliği: http://img206.imageshack.us/img206/999/genclerob3.png istanbul bb: http://img510.imageshack.us/img510/4403/ibbelediyeba5.png kasımpaşa: http://img218.imageshack.us/img218/3540/kasmxl9.png kayseri: http://img218.imageshack.us/img218/8287/kayserivy2.png konya: http://img510.imageshack.us/img510/1972/konyavv4.png manisaspor: http://img218.imageshack.us/img218/3441/manisauy0.png oftaş: http://img510.imageshack.us/img510/6585/oftafh0.png rize: http://img218.imageshack.us/img218/1839/rizekb6.png sivasspor: http://img510.imageshack.us/my.php?image=ssporkc2.png
FIFACI_09 Potoshop aldım FIFA 09 çıktı fifa 09 alıyım orda imagelerimi görürsünüz hd pazu bandı yapacam :)