FIFACI_09 Bunlar benim ilk kaptanlık pazı bandı çalışmalarım: Oyuna Cm08 Programıyla ekleniyor: Oyundan SSler:
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: METALCi_08 FB'nin aynısını yapabilir misin? Orjinal Mesajı Yazan: kekgs arkadas fb nin kini yaparmsın ama setuplu İsteklerinizi yukarı koydum
yusuf_ bende creation master çalışmıyo yoksa isterdim bi kaçtane :confused: :) kardeş monkeydragonla eklenmezmi oyuna
FIFACI_09 valla ben monkeydragon tercih etmem oyunu bozuyo sen şu Linkle bi indir:http://rapidshare.com/files/73150063/Creation_Master_08.rar
Gamemaster **teşekkürlerde karışıklık olmadan güzel durumuyor sanki avartar gibi yinede emeğine sağlık;)**
FIFACI_09 Gs biraz kötü oldu ama EE niye yorum yoooooooooook Ben okadar uğraşıyım siz bir yorum bile yazmıyonuz.
pkbomb Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 Teşekkür etmek yokmu ??? Sanki yapmanı istiyoruz da teşekkür edeceğiz.Yorum dilencisi seni!
FIFACI_09 Yorumlar için saol 1.Teşekkürler yeni çalışmalar yapıyorum 2.Pankart yapyorum Şu anda FB nin bir pankartını yaptım bile 4 büyüklerin hepsine yapıyım yayınlıyıcam. 3.pkbomb iyiki banlandın 4.Es Es daha nedir onu bile bilmiyorum oyuzden yapamam