toti67 Pes 6 (2007-2008) 2.Yarı Transferleri elinde bulunan var mı. sitede aradım bayağı ama bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim şimdiden saolun.
crdsa Benimkini deneyebilirsin, ama bazı eksikler var onları birkaç gün içinde düzelteceğim. Ayrıca bir konu yeterdi.
toti67 evet denedim seninkini besiktası hiç yapmamısın. örneğin gordon yok falan besiktasta. ama güzeldi oda. düzeltmeni sabırsızlıkla bekliyorum.
carsiboy edit bölümüne gir kendin yap..ben kendim yaptım...transferleri transfermrket.de adresinden alabilirsin..