F.T 9 Benim yapımımdır! Buyrun İndirin = http://rapidshare.com/files/94509377/E_Style_Face_Pack.rar.html Yamayı Beğendiyseniz Ne Mutlu Bana ! Hee Bu Arada Rar Şifresi = henry.m
TuNdRaLoWeR Eline,emeğine sağlık.Çok güzel olmuş fakat başka bir face kullandığım için kullanmayacağım.Ama emin ol diğer face'den sıkılırsam mutlaka seninkini deneyeceğim:)
TuNdRaLoWeR Rardan çıkan dosyayı**C/Document And Settings/Kullanıcı Adı/Belgelerim/Football Manager 2008/Faces **klasörü içine atman yeterli,ha böyle bir klasör yok ise kendin oluşturabilirsin.Gene olmazsa "Cache"yi silmen yeterlidir.
asd22 arkadaşım eline sağlık ama söylemeden geçemicem oyuncuların adını yazan şerit 2 resimde de farklı boylarını aynı yap daha güzel olur eline sağlık;)
sensio ya kardeşim C/Document And Settings/Kullanıcı Adı/Belgelerim/Football Manager 2008/Faces diye bişi yok graphic - pictures - plaers ten değilmi