Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5
gökhanka kesinlikle alıntı yaomadan kendi çizimlerini kullanır
haklısın gökhanka alıntyı yapmaz ondan alıntı yapılır :)
birde ne bu yahu forma çaldın yok benim çizimimi çaldın ya arkadaşlar allah aşkına başka işiniz yokmu böle tartışıyosunuz siz arkadaşsınız ya yapmayın böle