Arkadaslar genis ekran bir bilgisayarim var, cözünürlük sorunu yasiyorum, ekrani yayiyor ve yazilar zor okunuyor, tam ekrani kapayip pencere görünümünde oynamak istiyorum bu kez de hata veriyor, tekrar genis ekrana dönüyor.
Bilgisayarimin cözünürlügü 1280x800, arastirdim ama bulamadim cözünürlük yamasi varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
Simdiden tesekkürler.