Oq8ZH2N slm arkadaşlar size birşey sorcam creation masterden forma yamasını yükledim şimdi oyunda futbolcu ismi altta yazıyor lütfen yardımcı olun
By Seco Kardeş CM den takımın formalarına gir sol ortada bişey var orda top botom none filan yazar bildiğime göre botom du onu seç kaydet üstte gözükür ;)
Inanc58 kardeş formayı eklediğn yerde ilk olarak bottom yazar orayı top yap isim üstte olur none yapınca ism gözükmez zaten