Genel olarak sıkıcı bir derbiydi.Özellikle gole kadar uyuttu..E.Sağlam mevcut oyuncularla çıkabileceği en iyi 11'i oyuna sürdü..Ancak Kalli için bence aynısını söylemek zor..Barusso veya Nonda(özellikle Nonda) ilk 11 çıksaydı ürkmeyecek bir tane Beşiktaş'lı olmazdı..Kalli daha kadro seçimiyle geride başladı bence..
Beşiktaş maç boyunca 1-2 bireysel hata dışında sıfır hatayla oynadı..Holosko inanılmaz bir katkı sağlıyor.Sayesinde Nobre'yi tekrardan kazandık.Aynı şekilde Nobre'de Servet'i çok zorladı.Ligimizin en kuvvetli defanslarından ikisi belkide uzun süredir bu kadar zorlanmamıştı..İ.Toraman ön libero mevkiinde bence başarılıydı..Delgado ve Tello tam kapasite oynadı desem yalan olur..
Galatasaray'da ise en zayıf halka Barış ve Sabri'ydi..Barış'ın 90 dk sahada kalması bence yanlıştı..Arda kanatta oynasa daha verimli olabilirdi.Nonda'nın forvet arkasında pek bir fayda gösterdiği de söylenemez..
Taraftar yine mükemmeldi.Zaten maçtan önce çok iyi bir hazırlık olmuştu..Galatasaray taraftarının yaptığı karegorafi ayrı bir tat kattı bence..Ekşisözlük'te okuduğuma göre (ne kadar doğrudur bilmem) Çarşı 34 ayrı beste söylemiş maç boyunca..
Hakem ise iyi bir yönetim gösterdi sanırım.İki takımında birer tane çok tehlikeli pozisyonunu kesti.İ.Kaş'ın Ümit'e ceza sahası dışında yaptığı foul ve Holosko'ya çalınan ofsayt..O pozisyonda Delgado kaleciyle karşı karşıya kalmıştı..Çok kart kullanmadı ki bu artı puan getirdi..
Beşiktaş'ım 138 hafta sonra zirveye çıktı.Düz mantıkla tüm maçlarımızı alırsak şampiyonuz..Ancak bu kadar kolay değil tabi..Umarım sezon sonunda da zirvede biz oluruz..