kiral_10 ben stad yaptımda sadece rhino da çizdim bunu oyuna eklemek için başka ne yapmalıyım bilen varsa lütfen yardım etsin emeğim boşa gitmesin.http://http://img518.imageshack.us/my.php?image=adszsq4.png:confused: