Venom Bitiren çıkmadı şu ana dek 2100'leri geçenler oldu. Zaten mantığa aykırı oyunun bitmesi. Ancak eğer veritabanı ve kayıtlı dosyanın boyutu çok çok büyür. Hata verebilir bir süre sonra, ancak diğer türlü oyun sonsuza dek gider sanırım.
Cr9 ben şimdi kararlıyım çok ileri götürcem diğerleri en fazla 2009 de bitmişti bunda 2011-2012 sezonundayım
D.V.S 7 Yasin Abi'ninde dediği gibi bitmesi mantığa aykırı. Veritabanında, kayıtlı oyunda herhangi bir sorun olmassa sonsuza kadar gider. :)
Hqmi süresiz oyunun tarihi ama bence 2030-2040'lardan sonra sıkmaya başlar.oyunun yavaş ilerlemesi,hiç kimseyi tanımaman vb.
balimers ben de 2031 deyim ama sonsuza kadar sürmesi çok saçma teknik direktörün yaşı inanılmaz bi hal alır o zaman