Ekran kartının geforce 8500 olması bile full ayarlarda oynaması yetiyor(yani bana yetiyor sizi bilmem)
Ben, AMD Athlon X2 64 +5200 (ayrıca amdx2 optimizer kullanıyorum), 2 GB 667 mhz DDR2 Ram ve 512 geForce 8500 super gt ile full oynuyorum, çözünürlükte yüksek ne kasma var ne de takılma.
Yalnız Ram'lerin mhz'larıda önemli.
Siz gidin 1 GB 800 mhz kingston ram alın, 2gb 533 mhz lik ram gibi çalışır, tabi ram'in DDR teknolojiside önemli. ram ısındıkça, işlemci ısındıkça, ekran kartı ısındıkça pc ağırlaşır. Siz gidin iyi bi soğutma sistemi alın derim ben. Ben ekran kartımdan da memnunum Crysis oynadım 1024x768 çözünürlükte ve ayarlar high'daydı. Bi sorun çıkmadı.
Ama bu demek değil ki sizde geforce 8500 super gt alın. Elinizde para varsa 8800 kaçırılmayacak bi kart. Hatta biraz daha sıkıp 9800 alınabilir ama emin olun siz aldıktan 2 hafta sonra daha güzeli ve yenisi çıkacaktır:D
:rolleyes: Teknolojiyi takip etmek yürek ister :rolleyes:
Şu sıralar 2 gb ram daha almayı planlıyorum, 4gb ram ve 512 geforce 8500 ile assassin's creed i high'da oynamayı denicem eğerki çalışırsa full ayarlarda haber veririm.