badboyka2 ilk yarıyı oynuyorum Devre Arasinda Lodİngte Kaliyor Bİr TÜrlÜ 2. Yari BaŞlamiyor. nasıl halledecez bu durumu
kultegin Çok kısa bi açıklama olmadı mı? sistemin hakkında da bilgi verirsen, su anlattıklarından sonra sistemsel bi sorun gözükmüyor eger kopya oyun kullanıyosan CD hızlı yazılmıs olamasından kaynaklanan veri kaybı da sebep olabilir