Beyler Ben bunu çok gördüm ve herkese açıkladım bende anelkan ın yaptığı yamayı yükledim sonra içindeki tezahüratları beğenmedim ve yeni, bir yama yapiyim dedim ve tezahüratlarını değiştirdim ve fener bahçe tezahüratlarını da sildim yani bjk fb maçında fb lilerden ses çıkmıyor yeni bir yama hazırlıyorum bu yamad daha fazla tezahürat olucak ve dosyaların adıda benim adım olucak ve bu sorun da ortadan kalkıcak bana inanmayan anelkanın yamasını yüklesin ve denesin içinde aynı tezahüratlar mı var bu yamayı benim yaptığımı ve euro2008 yamasındaki türkiye tezahüratları da beni yaptığımı forumdaki herkes bilir bilmeyenler de öğrensin ve bn kimden özür diliyicem??????