**özenti? gs başladı herkes ondan gördü diye bir durum söz konusu değil,zaten avrupa standartlarında olan bir stadımız var ve sevilla maçında görüldüğü üzere yağış olunca sahanın ne durumda olduğu görüldü..bunun üzere yönetim bunun son bulması için stadın üstünü kapatma kararı aldı olan bu.yoktan var edilen bir olay yok kısaca.özentilik düşüncesini nasıl yakıştırabiliyorsunuz anlamak mümkün değil.tek hata sanırım kararın gs ve bjk'nin stad girişimlerinden sonra açıklanmış olması.ayrıca birçok yerde yeni stadlar yapılıyor ve modernleştiriliyor ülkemizde.bunu fenerbahçe yönetimi stadı avrupa standartlarına getirerek başlattı daha sonra kayseri,gs,bjk stad projeleri çıktı ortaya..özentilikse olay bir de böyle bakalım kim özenti durumunda =)boş konuşmaları geçelimde yapılmaya başlanan projeleri destekleyelim,bunlar ülkemiz adına yapılıyor ve bunun sonucunda büyük organizasyonlar gün geldiğinde bizede verilecek..bknz;şampiyonlar ligi finali > olimpiyat stadı , 2009 uefa finali şükrü saraçoğlu vs.**