Orjinal Mesajı Yazan: plare
Sükrü Saracoglu falan cikmis, tabi bunun yaninda baya bi kalitesiz kaliyo ama yinede cikmis iste. Son durum nedir? ne zaman cikacak?
saracoğluyla samiyen ne alaka.samiyende metal kontriksiyon bile yok.nası bi karşılaştırma yaptın ikisi arasında merak ettim doğrusu.koltuklar aynı textler aynı ilginçsiniz yemin ederim.dünyada ilk kez pes 2008e sıfırdan stad yapıp yayınyan benim.doğal olrak da ilk sorun ve hataları yaşayan da benim.ben avurpa stadları yaparım saracaoğlu veya diğer türk stdalrı beni ilgilendirmez.saracoğlunu da kendime yaptım hiçbir site için değil.arkadşalr yayınlamış sağolsunlar ben de sizin de işinize yaraması için hataları gidereyim bi update yapayım dedim ama böyle saçmalamaya devam ederseniz kendime yaparım avrupada yine yayınlarım olur biter.beni tanımak istiyorsanız açın araştırın bakın öğrenin saygı duyun.yasin kardeşime de çalışmlarında başarılar dilerim.beğenerek takip ediyorum.konusunda saygısızlık ettiysem özür dilerim.