nası yüklücez
saol güzel çalışma
kardesım bı yardım edın de yukleyelım su stadı oyuna...nasıl yuklencek?
yamayı nereye atıcaz nasuıl yapıcaz bi söyler misiniz
yamayı nereye atıcaz sölermisiniz
Ambiyans süper olmuş yaa :D ellerine saglik
kardeş ışıklısı yokmu
**arkadaşlar pes 2008de sahada çimler çok kötü nedn olabilir bu?**
sami yen süper
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: