arkadaşlar pes te master lig yaptığımızda 1. sezon bitiyor ve 2. sezon başladığında başka lige terfi oluyorsunuz (tabii ilk3 ve son 3teyseniz) fifa daki gibi lig usulü gibi değil. ben ilk master lig oluştururken en iyi takımları toplayıp ligi kurdum 2. sezon başladığında (tabii lider bitirdim fb ile) :) başka lige yükseldim bu olay ilginç değil mi? (yuh daha yenimi farkettin diyenler olabilir ;) ben fifa dan pes e yeni geçtim. ilk çıktığı zaman pes aldım ama acemi olduğum için 1. sezonu tüm modlarla oynaya oynaya anca bitirdim ;) )