galata Arkadaşlar merhaba kısa zaman önce playstation 3 aldım ama fifa 08 grafikleri resimdeki gibi değil.Resimde görüldüğü gibi çimler tek tek modellenmiş.Ama bende ps2 grafikleri gibi tek renk duruyor.Sizde de aynı sorun var mı