AmAstasiA arkadaşlar pes 2008 de normal exhibition match da seyirci modunda oynamayı biliyorum ama lig kupa master lig te felan sadece coach modunda veya kendin oynayabiliyosun seyirci modu yokmu lig,kupa,master ligde???(joystick var)