ketur ya arkadaslar sizde de cimler iyi gozukmuyor deilmi saracogluda? yani yesil degil malesef original duruyor!!!
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: Gs_mehmet_Gs selam ali sami yen stadi nezeman olur????????????ß arkadaş banlanmış açılana kadar büyük ihtimal samiyen yalan oldu demektir :D umarım açarlar ßanını adminlerin insiyatifine kalmış durum artık :D
ShankaFB Orjinal Mesajı Yazan: jamespotter stadları yükleyince oyun neden hızlanıyor acaba bilen var mı? ewt ya oyun saçma bi şekilde hızlanıyo bunu düzelticek bşy varmı yoksa bu stadları kullanamıyckamıyız ? Toplu stad yamasını kurmuştum
sedax anfield da benim stadım onu neden belirtmiyorsun?düzelt lütfen teşekkür ederim biraz türklüğün adını duyuralım dimi ya ayrıca ben avrupa stadlarını yapıyorum.bundan sonra duyacağınız next gen celtic park emirates ibrox ve della alpi benim stadlarım.onları da yayınlayabilirsiniz ama lütfen bir türk olarak en azından kardeşinizin adını verin.
av.korkut **saracoglu ve anfield sedax'ın... saracoglu için yazmıssın ama anfieldde yazmamıssın...** unuttun sanırım... paylasımlar gzl... saol...
becke Orjinal Mesajı Yazan: ShankaFB Orjinal Mesajı Yazan: jamespotter stadları yükleyince oyun neden hızlanıyor acaba bilen var mı? ewt ya oyun saçma bi şekilde hızlanıyo bunu düzelticek bşy varmı yoksa bu stadları kullanamıyckamıyız ? Toplu stad yamasını kurmuştum cevap veren yok mu
Legend_Ghost_2307 Orjinal Mesajı Yazan: jamespotter Orjinal Mesajı Yazan: ShankaFB Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: jamespotter stadları yükleyince oyun neden hızlanıyor acaba bilen var mı? ewt ya oyun saçma bi şekilde hızlanıyo bunu düzelticek bşy varmı yoksa bu stadları kullanamıyckamıyız ? Toplu stad yamasını kurmuştum cevap veren yok mu walla ßende hızlı değil..:S
sedax oyun hızlanması bilgisayrının yetersizliğinden kaynaklı.bazı stadlar çok obje detay içerir kaldırmaz oyunun.ben mesela anfieldla çok rahat highda oyunuyorum ama sarcoğlunda medium da hızlnıyor.çünkü frape skipping özelliği çok fazla kare atlatıyor oyundan fps yetmediği için.yani kasıyor oyun senin anlıycağın.
budaklar arkadaşlar pes pcye geldiğinden beridir ps2ye göre yavaş.Bu normal bi şey ama aşırı yavaş olması pcnin performansı ile ilgili olabilir.
himan kardeş bunların hepsi sana mı ait çünkü bir sitede görmüştüm bunların bazılarını onun için sordum çok tanıdık geldi de