LaTif_De_Davids YAMAYI YAPAN ARKADAŞIM :sen kitserveri update etmek kotayı sömürürdemişin ama sen sadece bankasya ve tsl formalrı koyy beklioruz yrm bırakma arkadşım
_EsEsim_ Arkadaşım yapan kişi ortalıkta yok sana bn bnm yamayı tavsiye edimm all yorum yazzzzz http://soccercenter.net/forum/konu/104976/pn/8/pp/10/sm/1214109
Qa7esma kardeş çok güzel yama ama; benim dkz studio hata veriyo açılmıyo. amblemleri option file olarak verebiirmisin?